vineri, iulie 23, 2010

Welcome to my reality! (monolog)

in final , m-am saturat :
sa alerg dupa vise care nu dau semne ca s-ar implini ,
de oameni ipocriti ,
de mine , de cum am ajuns ,
de voi care imi intoarceti spatele cand am nevoie de sprijin ,
de tine care ma faci pe zi ce trece sa imi pese mai tare , si pleci ca si cum as fi inca un nume pe o lista .

imi pare rau :
ca nu sunt langa tine cand ai nevoie si cand sunt nu ai nevoie ,
ca nu ma crezi cand vorbesc serios , si iei in gluma tot ce iti spun
ca am ajuns sa fiu calcata in picioare (nu-i nimic , ma ridic si de data asta)
ca nu sunt cum ai vrea sa fiu si incerci sa faci un alt om din mine .

am grija de ce o sa se intample , si ce o sa fie n-o sa fie bine . pentru mine .
imi spun mine ca voi trece peste tot , ma chinui in fiecare zi cu gandul ca iti pasa si o sa dai un semn ca asa e , sper ca intr-o buna zi sa realizez cate am facut spre binele tau .

viata mea e o carte de joc , tocmai ai pus-o pe masa . castigi sau pierzi ?
a ta , Mish .

3 comentarii:

  1. daca pierzi,pierzi ; oricum,intr-un final vei castiga ; mereu e asa.

    imi place cum scrii .;**

    RăspundețiȘtergere
  2. poate ca o sa piarda mereu .
    mersi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. daca-i vorba despre un el ; va pierde,te asigur.
    daca-i vorba despre tine,castigi :)

    RăspundețiȘtergere