sâmbătă, iulie 10, 2010

Vreau sa dorm , pot ? (monolog)

okei .
nu dormi de 3 zile , nu-i nimic , ai avut parte si de mai rele (pana aici) , dar pe la 3 si oleaca incepe telefonul sa vibreze , sa fie ce ai asteptat ? un "imi cer scuze , n-am sa mai fac , vreau sa vorbim" ? in nici un caz , ai sperante mult prea mari . crezi ca vrea cineva asta ? no fuckin' way . deci vibreaza telefonul , te uiti , de fapt , incerci sa te uiti (ai ochii prea umflati de .. "ras") si ca sa vezi , da mah , el e , te bucuri prea mult pentru ce urmeaza . in mesaj niste chestii care in loc sa te faca sa zambesti , mai de-a dracu te fac sa plangi . inca unul . lasi totul balta .
te-ai gandit la tine , la mine te-ai gandit ?
las deoparte totul . ce-a fost frumos bag totul intr-un cufar , il inchid cu lacat si cheia ti-o dau tie . tu decizi cand o sa mai fie ceva si cand nu . eu am sa fiu aici , cand o sa ai nevoie de o scapare .
o noapte intreaga mi-ai repetat ca o sa fie bine . uite ca pentru tine e . si crede-ma , sper asta din toata inima , chiar ai nevoie sa fie bine in viata ta .
la 4 mai vibreaza odata . nu dormi , plangi , mdah , blah blah blah .. pareri de rau .. nu mai ajuta la nimic . faptul e consumat . tot timpul te-am iertat pentru tot , indiferent de ce a fost . ce te face sa crezi ca nu te iert acum ?

*e timpul sa ma intorc la vechile obiceiuri . tigari , bautura si ura cat cuprinde . (razbunarea continua) . mai sunt multe de discutat , sper doar sa nu te trezesti la usa ta cu o individa care iti cerseste un zambet sau cel mult o imbratisare , care o sa-ti multumeasca si o sa plece cu ochii in lacrimi, pentru ca asa e invatata , si care o sa se faca disparuta , dar sa fie acolo langa tine fara sa stii .
*pacat , incepea sa fie frumos . pentru prima oara in viata mea chiar nu-mi parea rau pentru ce-am facut . acum incepe sa doara a dracu de tare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu