sâmbătă, iulie 10, 2010

Gata m-am trezit . (monolog)

crezand ca faci bine ceea ce faci te-ai aventurat ca idioata intr-o chestie care nu ti-a iesit .
Surprizaaa! Am veniiit!
cacat , nici macar nu ma vroia in preajma lui . nici nu stiu de ce am facut-o . de ce te-ai dus sa-l vezi cand puteai bine mersi sa te duci acasa , sau eventual sa te mai plimbi .
de ce faci lucruri de-astea? iti raspund eu , pentru ca vrei sa fie bine , pentru ca uiti de tine in speranta de a fi bine pentru toti .
si uite cat de bine e . ai ramas mai mult decat singura , esti ignorata si lasata-n lume de toti , si pe langa asta nu mai ai nici un scop in viata inafara de cel de a te razbuna .
crezi ca e bine ? tot eu iti raspund . nu , nu e bine . ei scapa basma curata , tu gresesti de fiecare data .
te-ai trezit acum ? eu cred ca da .
nu mai cauta daca nu esti dorita , nu te mai ingrijora daca nu esti vruta in preajma acelei persoane .
suna ciudat , eu nu pot sa fac asta . de ce crezi ca in loc sa dorm noaptea eu ma gandesc la tot felul de tampenii ? pentru ca imi pasa . imi pasa mai mult decat trebuie .
vreau sa fie bine . cand o sa fie ?




PS: serie de discutii cu mine , nu-ti plac , nu citi . daca te regasesti , da-mi sfaturi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu