duminică, iulie 11, 2010

Nu pot dormi . De ce? Azi nu . (monolog)

cand iti e lumea mai draga vine unu si-ti da in cap . da , asa mi s-a intamplat . dar o dau usor spre chill . faci ce vrei , ce te taie capu . dragul meu , draga mea , nu mananc oameni , nu am nimic si nici nu o sa am cu voi . am treburile mele .
beau , imi e bine . sunt calma , in sfarsit . dupa 2 ore dormite in noaptea asta si vreo 5 pachete de servetele ma simt mai calma . n-o sa ma mai doara nimic . sunt sigura .

*e starea aia euforica , plina de nimic . esti gol dar te simti bine . stai relax pe o canapea , cu ochii in tavan si nu gandesti . nu faci nimic . esti calm .
incerci sa te ridici , tremuri , esti scheletic , simti cum incet incet te lasa viata . esti un nimic pentru tine . calm iti pui un pahar , bei putin , tii paharul usor , mai mai ca-l scapi . te asezi incet inapoi pe canapea . ai vrea sa-ti aprinzi o tigara , fuck , e criza . n-ai . nu-i problema , bei in continuare cu pofta din pahar , iti lasi capul pe perna si gata .
in 2 minute iti revii , sunt ok . sunt calma .
azi nu vreau nimic .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu