vineri, septembrie 10, 2010

Bun venit in lumea ta , lumea ta de gheata

Mi-e frig , mi-e dor , ma doare . Sunt un sloi de gheata , imi curge frig prin vene .
Sunt prinsa intr-o poveste gen "Alice in Tara Minunilor" doar ca la mine minunile au incetat sa apara , sunt oameni de gheata care ma cuprind pe zi ce trece , care ma fac sa imi pierd mintile , care imi ingheata sufletul , vor sa nu mai simt , vor sa devin o marioneta , exact ca ei . Sa fiu cuprinsa in monotonia crunta a zilelor noastre , oameni care te atrag din ce in ce mai mult spre o lume nefasta , in care te joci cu gandul celui de langa tine , in care te hranesti putin cate putin cu suflul de optimism din viata persoanelor care te inconjoara , o lume in care tragi in ceilalti indiferent de consecinte .
M-am saturat de voi cei care vreti sa zambesc si sa ma mint ca o sa fiu bine . Pentru ca nu o sa fiu , niciodata , or sa fie doar momente simple de euforie , minute , nimic mai mult . Mi-ati ucis sperantele cu frigul vostru , raceala voastra ma sufoca , ma omoara , incet incet .
Imi urasc zilele , imi urasc trupul , ma urasc pe mine .. vreau sa redevin ce-am fost odata , un copil cu zambet si speranta .
Te urasc , urasc sa ador fiecare amintire cu tine , urasc sa ma trezesc dimineata cu gandul ca vreau sa te vad , faci parte din oamenii ghetii , faci parte din cei ce ii urasc , si totusi , urasc sa te ador .
Tu cel ce-mi spui azi ca ma iubesti si maine esti cu ea de mana si-i spui ca o iubesti , ti-am sters lacrimile care au curs din cauza ei si urasc sa-ti fiu alaturi cand stiu ca suferi atat din cauza ei .
Voi toti sunteti niste oameni cu gheata in sange , toti mi-ati inghetat lumea si vreti sa fiu ca voi .
Imi vreau lumea inapoi , plina de zambete , povesti si sentimente , plina de oamenii care erau langa mine , va vreau inapoi . Imi vreau dragostea inapoi , vreau sa fie din nou dragostea mea nebuna , imi vreau visele . De ce mi le furati ? de ce mi le luati ? Chiar asa de foame va e ? Hraniti-va cu pesimismul vostru si lasati-mi ultima frantura de bine , lasati-ma in lumea mea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu