luni, august 09, 2010

Cel mai bun lucru .

Din start imi adun lacrimile , imi reiau fata de iesit in lume si plec . Fii fara grija , o sa ma descurc , singura ca de obicei , dar o sa ma descurc . Cred ca e cel mai bun lucru pe care pot sa-l fac in momentul de fata .
Bolnava , instabila psihic , cu inima sfaramata , neinteleasa pentru ca e prea greu , totul ma descrie . E asa de greu , pentru ca simt .. simt ca mi-e bine langa tine. Dar tie nu , nu cum as vrea eu , pentru ca nu ma vrei asa cum te vreau eu .

Vreau o dragoste nebuna , sa ma ai , sa ma vrei , sa ma alungi , sa stii sa ma aduci inapoi , te vreau trup si suflet , langa mine .
M-am saturat sa fiu aleasa din comoditate , sau din plictiseala , vreau sa fiu speciala , vreau sa fiu dorita , vreau sa fiu eu cea care e pe primul loc . Si iti jur ca asa voi fi .
Cu toate ca regret multe , n-o sa-mi para rau pentru ce voi face .
Te ador .
M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu