marți, iunie 15, 2010

Sentimente , ai ?

Sentimente la cutie .
Ganduri puse sub lacat .





As putea scrie doua saptamani despre toate tipurile de sentimente care m-au incercat in viata asta a mea (scurta pentru unii , mult prea lunga pentru mine) .
Nu urasti ca atunci cand ai o zi buna , o ora buna sau chiar si un minut de bucurie , se trezeste cate unu (merge si femininul aici) care iti strica toata buna dispozitia . Cand simti ca simti ,cand iti dai seama ca nu esti sec , cand poti simti si altceva decat ura si frustrare , cand poti fi vesel , cand poti simti si bucurie , iti cade ceru-n cap . Poti trece repede peste asta?

Stii , era un vers "minte-ma , dar minte-ma frumos" , eh , asa se intampla si cu mine . Nu-mi vrei compania , fa-o frumos , nu-mi tranti in fata tot ce nu-ti convine , crede-ma as putea face o lista mai lunga decat ai facut-o tu . Dar , nesimtirea-i la ea acasa . Nu-mi pasa daca te simti . Ar fi bine sa o faci .
Da , urasc .
Urasc sa-mi pese atat de mult !


Nu pot fi langa tine fizic , dar ma gandesc la tine . Imi adun amintiri noaptea si in loc sa dorm , ma gandesc la cum era. Sa stii ca pot face si de-astea .





Pentru cei care nu inteleg nimic , sa stiti ca nu conteaza . Ma simt atat de rau , incat nici sa ma exprim nu pot . Vroiam sa impartasesc sentimentul asta urat , frustrarea pe care o simt , vroiam sa o simtiti si voi . Stiu ca ati patit . Stiu ca va regasiti undeva acolo , putin , dar va regasiti . Am vrut sa va pun pe ganduri . Vreau sa va ganditi ca exista un om undeva acolo , caruia ii pasa de voi mai mult decat ii pasa unei vechi cunostinte (prieten/a) . Este un om care se ascunde de frica sa nu fie ranit , sa nu fie luat in ras pentru ceea ce simte . Si da , o spun din propria experienta . Stiu cum e atunci cand esti luat peste picior pentru ceea ce simti , dar am invatat ca timpul e un bun prieten , ma pot baza pe el , stiu ca intr-o buna zi cineva o sa-si aduca aminte de tot ce am facut pentru prietenii mei , pentru tot ce am spus si am incercat sa-i invat .
Viata e un joc , daca nu joci dur , pierzi . Si asta am facut eu , am pierdut!
Sper ca tu , cel ce citesti aberatia asta , sa fii un invingator .



Sa ai grija de cei ce simt , :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu