luni, mai 03, 2010

putin din ce-a fost , mult din ce va fi;


"Si multe sensuri noi pe chipul hasurat"

Imi ascund pivirea de cei ca tine , nu suport sa te vad langa mine doar de fatada . Decat asa , mai bine fara .
Mai e putin timp pentru voi , si o sa va fie dor . Mi-as dori sa uitati ca v-am fost prietena , sa ma ignorati si sa treceti mai departe ca si cum nu m-ati cunoaste .
Am fost :
- langa tine oricand ,
- am incercat sa te ajut oricand ,
- ti-am aratat cum e sa lasi sentimente deoparte pentru o prietenie ,
- lasata pe langa de fiecare data cand va intalneati ,
- v-am aratat prietenie , iubire ,
- am incercat sa va arat partea frumoasa a vietii , de fiecare data cand ati avut nevoie ,
- am zambit calcandu-mi pe inima atunci cand erati indragostiti ,
- acolo cand plangeai din tampenii si iti spuneam "o sa fie bine" ,
- "Gasesc 10 mai buni ca tine " , macar am incercat sa va ajut sa treceti peste clipe nasoale .


Incerc :
- sa fiu aici oricand pentru voi .
- sa zambesc atunci cand va vad impreuna .
- sa nu mai am prietene/i (mi-e bine singura)
- sa profit de timpul ramas pentru a va arata ca ati gresit .
- sa fiu bine , atunci cand imi e rau.


Voi fi :
- a dracu de proasta cand vine vorba de alegerea prietenilor .
- incredibil de egoista cand va veni vremea sentimentelor .
- extrem de nesimtita la prostia celor din jur .




Poate ca nu e cum zic eu , poate e cum spuneti voi . Dar nu va pasa si n-o sa va pese mult timp de-acum inainte . Fiti indiferenti , eu n-am sa fiu . Fiti ignoranti , eu n-am sa fiu . Nu te apropia de mine doar daca te simti in postarea asta . Te doare? sa te doara . Pe mine inca ma doare , si stiu ca nu-ti pasa .

Ce ziceai , daca o sa plec , o sa-ti fie dor de mine? Nu cred.
Am sa iau pozele , colajele , gandurile si vorbele voastre cu mine , macar atat sa-mi ramana daca voi nu!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu