vineri, mai 21, 2010

ploua ..

cred ca de mai bine de o saptamana ploua non-stop . cred ca e un semn de schimbare . odata cu ploaia se scurg si amintirile mele . si ce de-a amintiri .. nu-ti dai seama .

realizez pe zi ce trece ca imi e bine fara multe persoane in jurul meu , imi e bine in linistea singuratatii mele . da , ma simt mai bine cand dupa o saptamana , doua chiar , ma cauti sa-mi spui ca ti-a fost dor de mine si ca vroiai sa vezi ce mai fac , cand realizezi ca sunt suparata si vrei sa ma imbunezi cu cateva zambete cum numai tu stii sa mi le arunci , cand vrei sa ma vezi , pentru ca pur si simplu simteai nevoia de ceva nou .

da , poti fi si bine , pot fi si rau .

week-end-ul asta e dedicat amintirilor , cat mai multe .. am sa le arunc intr-un pahar , o doza , un fum , si-am sa le petrec pe fiecare in parte . aici fraiere , te-am luat de mana , aici am baut impreuna , aici am stat de vorba , aici ne-am despartit , aici te-am intalnit dupa 4 luni , aici ai aparut iar tu , marele cuceritor , vrei inapoi la mine , scuze mama , nu-mi convine .
Ha ha ha , ce-mi plac glumele mele .

saptamana obositoare , personaje vechi si noi , aceeasi eu , aceleasi probleme . dar imi e mai bine.

Sweet Revenge! 8->


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu