miercuri, aprilie 28, 2010

Traiesc , un vis frumos sau un cosmar ? (4)

Partea 1
Partea 2
Partea 3
Partea 5
Partea 6

Denis , odata ajuns la motel , ramane surprins de apropierea dintre cele doua.
-Hei , sunteti bine?
-Denis , ai venit? intreba mirata Sandra.
-Da , am venit. Credeai ca te las de izbeliste Sandra? Revino-ti!
-Imi pare rau . Ai aflat ceva in legatura cu cei doi de azi?
-Da , se pare ca erau garzile de corp ale unui anume C. Adam. Iar Bogdan .. Bogdan ii era partener de afaceri .In plus , am dat si peste o prietena de-a lui Bogdan , o anume Adina G. Stia de tine , de Dana , de Andrei. Erau prieteni buni , cel putin asa spunea ea.
- Adina , imi pare cunoscut numele . Cum ai dat de ea? intreaba suspicioasa Sandra.
-In buzunarul unuia dintre tipi , am gasit o cutie de chibrituri . Era de la Empire Hotel . Am decis sa mergem acolo , poate aflam ceva. Si ne-a intampinat ea , e receptionista .
-Da , acum imi aduc aminte , spuse Sandra. Bogdan m-a avertizat. Eram la ziua lui Andrei cu un an in urma , inainte sa te cunoasca pe tine , ii spuse Danei . Era si ea pe acolo . Au vorbit cam 20 de min si apoi a plecat nervoasa. Bogdan mi-a spus ca e doar geloasa , dar acum cateva saptamani si-a adus aminte de ea din senin , mi-a spus sa ma feresc de ea , ca e periculoasa si ar putea sa-mi faca rau. Dar nu inteleg , ea spune ca erau prieteni buni?
-Da , ea asa mi-a spus . E ceva aiurea aici , trebuie sa aflu ce anume.
Dana le arunca priviri de foc . Denis banuia ca era ceva in neregula cu ea , banuia ca are legatura cu moartea lui Bogdan . Dar pentru orice eventualitate , i-a luat pistolul pe care i-l daduse in sectia de politie.
Dupa doua zile zbuciumate , Sandra se mai linistise iar Denis isi relua munca.
-Trebuie sa fim tari , orice ar fi trebuie sa trecem peste toate!
-Impreuna Denis , impreuna vom reusi.
-Sandra , sper sa nu te superi pe mine , dar vreau sa te intreb ceva.
-Spune dragul meu .
-Ai vorbit cu Dana ? Ce stii despre ea?
-Am vorbit despre Bogdan , despre cum s-au cunoscut , despre cum au petrecut timpul impreuna . Nimic special . De ce intrebi?
-Stii , am o presimtire in legatura cu ea . Cred ca are de-a face cu moartea lui Bogdan . Prea le stie pe toate si nu pare asa de afectata de ceea ce se intampla , nu asa cum esti tu. Am inceput sa o cercetez , dar sper sa nu fie adevarat ceea ce banuiesc.
-Am simtit si eu putina raceala din partea ei , dar pana la a fi implicata in moartea unui om , nu stiu , mi se pare deplasat.
-O sa fie totul bine .
-Asa-i . O sa fie bine.
Dimineata , Denis era in drum spre bucatarie si observa ca usa Danei era intredeschisa. Impinge usa si o striga:
-Dana! Dana te-ai trezit? Danaaa!
In camera liniste , haine pe jos , pe pat dezordine . Intra in baie si o gaseste pe Dana zacand intr-o balta de sange.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu